- Kodu ja aed 128
- Lemmikloomad 12
- Reisimine 38
- Internet 116
- Mood ja ilu 38
- Hobid ja mängud 26
- Lapsehooldus 8
- Elektroonika 24
- Suhted ja perekond 17
- Meelelahutus 23
- Pühad ja tähtpäevad 18
- Sport ja fitness 33
- Tervis 85
- Arvutid 187
- Pidu ja lõbu 25
- Haridus 39
- Raha 25
- Söök ja jook 73
- Autod 42
- Õigus ja seadused 13
- Kultuur ja ühiskond 23
- Töö ja karjäär 28
- Äri 38
Kuidas Käituda Kui Lennupagas On Kadunud Või Rikutud
Kirjutas Arvo
Ebameeldiv on lennujaamas avastada, et sinu pagas on kadunud, rikutud või hilineb. Esimest ettejuhtuvat teenindajat ei ole mõtekas vürstikate ütlustega kostitada. Lühike õpetus, kuidas olukord lahendada.
Juhised ja sammud
Raskusaste: Lihtne
Vajalikud asjad
- pagasinumber
- pardakaart
- võõrkeele oskus (kui oled välismaal)
1
Pöördu teenindusletti ja selgita, mis sinu pagasiga on juhtunud. Vormista juhtunu kohta raport. Blanketi annab sulle teenindaja.
2
Esita kaebus ja vajadusel kahjunõue. Kui Sinu pagas on rikutud, siis aega kaebuse ja kahjunõude esitamiseks on sul 7 päeva. Pagasi kadumamineku korral on kaebuse esitamise tähtaeg 21 päeva.Kaebust esitades on tarvis lisada lennujaamas tehtud raport, koopiad pagasikviitungitest ja pardakaartidest ning kahjunõue.
3
Konsulteeri lennufirmaga, millised on sinu õigused pagasi kättesaamisel või rikutud asjade hüvitamisel. Nipid ja hoiatused
- Kallid ja väikesemõõdulised esemed võta lennukisse käsipagasisse.
- Hüvitise ülempiir kadunud või rikutud pagasi puhul on ~19000 krooni.