Kuidas Käituda Kui Lennupagas On Kadunud Või Rikutud

Kirjutas Arvo
Article41652758147WVu1

 (3 korda hinnatud)

Ebameeldiv on lennujaamas avastada, et sinu pagas on kadunud, rikutud või hilineb. Esimest ettejuhtuvat teenindajat ei ole mõtekas vürstikate ütlustega kostitada. Lühike õpetus, kuidas olukord lahendada.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Lihtne

Vajalikud asjad

  • pagasinumber
  • pardakaart
  • võõrkeele oskus (kui oled välismaal)
1
Pöördu teenindusletti ja selgita, mis sinu pagasiga on juhtunud. Vormista juhtunu kohta raport. Blanketi annab sulle teenindaja.
2
Esita kaebus ja vajadusel kahjunõue. Kui Sinu pagas on rikutud, siis aega kaebuse ja kahjunõude esitamiseks on sul 7 päeva. Pagasi kadumamineku korral on kaebuse esitamise tähtaeg 21 päeva.

Kaebust esitades on tarvis lisada lennujaamas tehtud raport, koopiad pagasikviitungitest ja pardakaartidest ning kahjunõue.
3
Konsulteeri lennufirmaga, millised on sinu õigused pagasi kättesaamisel või rikutud asjade hüvitamisel.

Nipid ja hoiatused

  • Kallid ja väikesemõõdulised esemed võta lennukisse käsipagasisse.
  • Hüvitise ülempiir kadunud või rikutud pagasi puhul on ~19000 krooni.

Kommentaarid

Arvo

Arvo

Medal_silver_3 Entusiast 878 punkti

Kategooria: Reisimine