Kuidas Kindlaks Teha Turu Geograafiline Osa

Kirjutas Valentin
Article741567016SKxVJx

 (3 korda hinnatud)

Ettevõtjana peaksid olema seal, kust on pärit sinu kliendid. Sellepärast on soovitatav välja uurida, kus asuvad sinu kliendid, et teada saada, kas su ettevõte asub ikka õiges kohas. See on ka üks hea võimalus leida uusi potentsiaalseid kliente. Kui sul on teada oma klientide geograafiline asukoht, siis on lihtne leida vastus küsimusele: „Kust ma leian uusi kliente?“. Siin on mõned nõuanded, kuidas kindlaks teha turu geograafiline osa.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Lihtne

Vajalikud asjad

  • Olemasolevate klientide andmed
1
Alusta olemasolevate klientide aadressidega. Seal, kus asuvad sinu praegused kliendid, leiad ka uusi potentsiaalseid kliente.
2
Jälgi päringuid. Uuri välja, millisest piirkonnast on tehtud päringuid teenuse või toote kohta. See aitab määrata uusi geograafilisi piirkondi, kuhu teenust või toodet suunata.
3
Otsi välja kõige uuemad turu-uuringud. Abiks on näiteks TNS Emor Eesti.
4
Võta ühendust juhtivate väljaannete reklaamiesindajatega, kes lähevad kokku sinu turu sektoriga. Nad tellivad pidevalt turu-uuringuid ja tihti jagavad ka tulemusi, et veenda kliente reklaami võimes.

Kommentaarid

Valentin

valla

Medal_silver_2 Algaja 174 punkti

Kategooria: Äri