- Kodu ja aed 128
- Lemmikloomad 12
- Reisimine 38
- Internet 116
- Mood ja ilu 38
- Hobid ja mängud 26
- Lapsehooldus 8
- Elektroonika 24
- Suhted ja perekond 17
- Meelelahutus 23
- Pühad ja tähtpäevad 18
- Sport ja fitness 33
- Tervis 85
- Arvutid 187
- Pidu ja lõbu 25
- Haridus 39
- Raha 25
- Söök ja jook 73
- Autod 42
- Õigus ja seadused 13
- Kultuur ja ühiskond 23
- Töö ja karjäär 28
- Äri 38
Kuidas Kindlaks Teha Turu Geograafiline Osa
Kirjutas Valentin
Ettevõtjana peaksid olema seal, kust on pärit sinu kliendid. Sellepärast on soovitatav välja uurida, kus asuvad sinu kliendid, et teada saada, kas su ettevõte asub ikka õiges kohas. See on ka üks hea võimalus leida uusi potentsiaalseid kliente. Kui sul on teada oma klientide geograafiline asukoht, siis on lihtne leida vastus küsimusele: „Kust ma leian uusi kliente?“. Siin on mõned nõuanded, kuidas kindlaks teha turu geograafiline osa.
Juhised ja sammud
Raskusaste: Lihtne
Vajalikud asjad
- Olemasolevate klientide andmed
1
Alusta olemasolevate klientide aadressidega. Seal, kus asuvad sinu praegused kliendid, leiad ka uusi potentsiaalseid kliente.
2
Jälgi päringuid. Uuri välja, millisest piirkonnast on tehtud päringuid teenuse või toote kohta. See aitab määrata uusi geograafilisi piirkondi, kuhu teenust või toodet suunata.
3
Otsi välja kõige uuemad turu-uuringud. Abiks on näiteks TNS Emor Eesti.
4
Võta ühendust juhtivate väljaannete reklaamiesindajatega, kes lähevad kokku sinu turu sektoriga. Nad tellivad pidevalt turu-uuringuid ja tihti jagavad ka tulemusi, et veenda kliente reklaami võimes.