Kuidas Kirjutada Kergestimõistetavat Sihtauditooriumile Suunatud Reklaamteksti

Kirjutas AgneK
Article2892861794XQzAzA

 (3 korda hinnatud)

Reklaamtekst seob ühte toote omadused, muud reklaamielemendid, sihtauditooriumi psühholoogilised omadused ja huvid. Aga selleks, et kirjutada teksti kergestimõistetavalt, tuleb meeles pidada teatud reegleid, mida reklaami valmistamisel alati arvestatakse.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Keskmiselt lihtne

Vajalikud asjad

  • aeg
1
Laused ja sõnad peavad olema lühikesed. Neid on lihtne lugeda ja kerge mõista.
2
Kirjutada tuleb täpselt nii palju kui vaja, mitte rohkem ega vähem. Ärge raisake sõnu, vaid kasutage neid enda kasuks.
3
Moodustage laused olevikuvormis ja aktiivses kõneviisis.
4
Kindlasti tuleks vältida stampe ja klišeesid. Olge originaalsed, aga säilitage mõistetavus.
5
Olge ettevaatlikud kirjavahemärkide kasutamisel. Mõelge läbi, kui vajalik on iga kirjavahemärk ning milliseid neist saaks ära kasutada, et rõhutada reklaamsõnumi mõtet.
6
Et muuta reklaamteksti kergesti arusaadavaks, on soovitatav kasutada lühivorme. Mõelge tavalisele keelekasutusele ning kasutades lühivorme muutke tekst loomulikumaks ja kiiremaks.
7
Jälgige seda, et te ei kirjutaks enda seisukohast, vaid lugeja seisukohast. Mõelge sihtauditooriumi peale ning mida tema soovib näha või kuulda.
8
Oluline on säilitada terviklikkus. Keskenduge ühele teemale ja ärge püüdke korraga kõike korraga saavutada. Tarbija näeb seda läbi ja ei usalda reklaamsõnumit.
9
Selleks, et tekstile elu anda, kirjutage seda entusiasmiga. Sedasi muudate kirjutamise ka endale põnevamaks.

Nipid ja hoiatused

  • Kindlasti lugege lisaks T. Bachmanni "Reklaamipsühholoogia" peatükki "Keelekasutus reklaamis".
  • Unustage laitmine. Teisi halvustades muudate enda kirjutatud reklaamiteksti lugeja silmis kaheldavaks.
  • Vältige eitust. Lugejad reageerivad pigem positiivsusele.

Kommentaarid

AgneK

AgneK

Medal_silver_2 Algaja 180 punkti

Kategooria: Äri