- Kodu ja aed 128
- Lemmikloomad 12
- Reisimine 38
- Internet 116
- Mood ja ilu 38
- Hobid ja mängud 26
- Lapsehooldus 8
- Elektroonika 24
- Suhted ja perekond 17
- Meelelahutus 23
- Pühad ja tähtpäevad 18
- Sport ja fitness 33
- Tervis 85
- Arvutid 187
- Pidu ja lõbu 25
- Haridus 39
- Raha 25
- Söök ja jook 73
- Autod 42
- Õigus ja seadused 13
- Kultuur ja ühiskond 23
- Töö ja karjäär 28
- Äri 38
Kuidas Kirjutada Kergestimõistetavat Sihtauditooriumile Suunatud Reklaamteksti
Kirjutas AgneK
Reklaamtekst seob ühte toote omadused, muud reklaamielemendid, sihtauditooriumi psühholoogilised omadused ja huvid. Aga selleks, et kirjutada teksti kergestimõistetavalt, tuleb meeles pidada teatud reegleid, mida reklaami valmistamisel alati arvestatakse.
Juhised ja sammud
Raskusaste: Keskmiselt lihtne
Vajalikud asjad
- aeg
1
Laused ja sõnad peavad olema lühikesed. Neid on lihtne lugeda ja kerge mõista.
2
Kirjutada tuleb täpselt nii palju kui vaja, mitte rohkem ega vähem. Ärge raisake sõnu, vaid kasutage neid enda kasuks.
3
Moodustage laused olevikuvormis ja aktiivses kõneviisis.
4
Kindlasti tuleks vältida stampe ja klišeesid. Olge originaalsed, aga säilitage mõistetavus.
5
Olge ettevaatlikud kirjavahemärkide kasutamisel. Mõelge läbi, kui vajalik on iga kirjavahemärk ning milliseid neist saaks ära kasutada, et rõhutada reklaamsõnumi mõtet.
6
Et muuta reklaamteksti kergesti arusaadavaks, on soovitatav kasutada lühivorme. Mõelge tavalisele keelekasutusele ning kasutades lühivorme muutke tekst loomulikumaks ja kiiremaks.
7
Jälgige seda, et te ei kirjutaks enda seisukohast, vaid lugeja seisukohast. Mõelge sihtauditooriumi peale ning mida tema soovib näha või kuulda.
8
Oluline on säilitada terviklikkus. Keskenduge ühele teemale ja ärge püüdke korraga kõike korraga saavutada. Tarbija näeb seda läbi ja ei usalda reklaamsõnumit.
9
Selleks, et tekstile elu anda, kirjutage seda entusiasmiga. Sedasi muudate kirjutamise ka endale põnevamaks. Nipid ja hoiatused
- Kindlasti lugege lisaks T. Bachmanni "Reklaamipsühholoogia" peatükki "Keelekasutus reklaamis".
- Unustage laitmine. Teisi halvustades muudate enda kirjutatud reklaamiteksti lugeja silmis kaheldavaks.
- Vältige eitust. Lugejad reageerivad pigem positiivsusele.