- Kodu ja aed 128
- Lemmikloomad 12
- Reisimine 38
- Internet 116
- Mood ja ilu 38
- Hobid ja mängud 26
- Lapsehooldus 8
- Elektroonika 24
- Suhted ja perekond 17
- Meelelahutus 23
- Pühad ja tähtpäevad 18
- Sport ja fitness 33
- Tervis 85
- Arvutid 187
- Pidu ja lõbu 25
- Haridus 39
- Raha 25
- Söök ja jook 73
- Autod 42
- Õigus ja seadused 13
- Kultuur ja ühiskond 23
- Töö ja karjäär 28
- Äri 38
Kuidas valida reklaamkingitusi
Kirjutas kingivabrik
Reklaamkingitused on suurepäraseks võimaluseks edendada ettevõtte äritegevust ja jõuda lähemale oma sihtrühmale. Iga kord kui kliendid reklaamtooteid kasutavad, jääb neile silma firma logo, kellelt see on saadud. Hea vahend kliendile enda brändi meelde tuletada. Edu võti peitubki selles, mida neile pakute.
Juhised ja sammud
Raskusaste: Keskmiselt lihtne
1
Reklaamkingitust valides tekivad peaaegu alati samad küsimused – Mida kliendile kinkida? Kust seda leida? Millise hinnaga? Kuidas saaks ettevõte parimat kasu reklaamkingituste näol?Oluline on leida vastused. Seda aga eriti järgnevatele küsimustele: Kas klient vajab seda toodet? On ta õnnelik saadud kingituse üle? Kui otstarbekas antud toode on, kas saab kasutada igapäevaselt või aeg-ajalt?
Vali tooted, mida sa endalegi tahaksid.
Reklaamtoodete ja -kingituste valimisel tuleks mõelda ka sellele, kas valitud tooted iseloomustavad teie ettevõtet. Turundustooted peaksid vastama pakutavale teenusele ja toodangule. Näiteks kui tegemist on turismifirmaga, siis sobiksid suurepäraselt teie ettevõtte logoga seljakotid.
Värvidest eelistage neid, mis on esindatud firma logolgi, et klientidel tekiks seos teie ettevõttega. Milleks tellida standardkujundusi, kui on võimalik teha kingitusi enda firma värvides? Võimalusel kasutage kliendi pilgu püüdmiseks silmatorkavaid ja erksamaid toone (näiteks lillat, roosat, kollast või sinist).
2
Hoia end kursis ajakohaste turundustrendidega.Kampaaniatooteid ja -kingitusi otsides tuleks vaadata, mis hetkel moes on. Ettevõtjad üldiselt ei kujunda moodi, küll aga järgivad seda.
Ära kingi iga aasta standartseid sulepeasid, see võib klientidele hoopis vastupidise reaktsiooni anda. Tavalised sulepead ei ole paljude jaoks enam moes. Alternatiiviks tuleks otsida huvitava väljanägemisega tänapäevasemad kirjutusvahendid (nt kirjutusvahend moodsama disainiga või keskkonnasõbralik maisipastakas).
3
Parima lahenduse leidmiseks, mõtle järgnevatele omadustele:Unikaalsus
Heidke pilk korraks oma konkurentide poole ja vaadake, mida nemad jagavad. Ärge valige samasuguseid tooteid, proovige eristuda! Unikaalsusega jääte oma sihtgrupile paremini meelde.
Otstarbekus
Tooted ilma igasuguse funktsioonita ei ole kliendi poolt eriti hinnatud. Tavaline firma logoga t-särk ei tekita nii suurt vaimustust, kui helkuräärega särk, mis tagaks liikluses ohutuse. Nokamüts on ju kena, aga palju parem oleks hoopis mõni kergem müts, mida kanda näiteks sportimise ajal.
Usaldusväärsus
Veenduge, et tooted, mida kavatsete jagada, on kvaliteetsed. Kellelegi ei meeldiks saada asju, mis töötavad vaid 1-2 päeva, isegi kui see on saadud tasuta. Usaldusväärse tootega jätate kliendile oma firmast hea mulje ja brändi maine püsib positiivsena.
Keskkonnasõbralikkus
Keskkonnasõbralikud tooted on valmistatud orgaanilistest ainetest ja mõeldud korduvkasutuseks. Ökoloogiline reklaam ja looduses kergesti lagunevad tooted on hea valik, sest tänapäeval on inimesed palju teadlikumad ning hoolivad üha enam keskkonnast oodates seda ka ettevõtjatelt.
Keskkonnasõbralikud tooted on reeglina kallimad, kuid omapärane ja funksionaalne kingitus toob hiljem palju enam kasu, kui riiulis seisev odav ja otstarbetu ese.
Ei tasu vaadata ainult hindu, vaid panna rõhku ka kvaliteedile, kuna mõtetud sõnumita masskingitused võivad leida oma koha prügikastis.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et kasulik kampaaniatoode on unikaalne, otstarbekas, usaldusväärne ja keskkonnasõbralik esindades sealjuures ka ettevõtte tegevusala ning värve.
Vaata lisaks: kingivabrik.ee