Word mail merge ei saada e-maile Outlookist välja

1 postitus, 0 vastust - 2734 vaatamist
Kui kasutada Wordi lisa mail merge (eesti k. kirjakooste) e-mailide saatmiseks enda kontaktidele (korraga mitmele), siis võib juhtuda, et pärast Finish&merge vajutamist ei juhtu midagi ja maile ei saadeta. Sai ühe kliendi puhul sellise probleemiga maadeldud, et tal mail merge ei käivitanud Outlooki ning probleemi lahendus kui sai määratud Outlook vaikimisi e-mailide programmiks.

Kuidas Outlook määrata vaikimisi meiliprogrammiks:
1. Leia start menüüst Set Program Access, vali Custom ja määra selle all e-mailide vaikimisi kliendiks Outlook (kui kasutad Outlooki) (sellest üksi ei piisanud)
2. Ava outlook, mine menüüs Tools -> Options, vali sakk Other ning sealt määra Set Outlook to be default client for e-mails...

Pärast seda mail mergega e-mailide saatmine toimis nagu pidi.
Blank