Kuidas Luua Head Sloganit

Kirjutas ervin
Article654700358

 (6 korda hinnatud)

Slogan või moto on lause või väljend, mida inimesed seostavad toote, firma, erakonna, isiku või muu sarnasega. Hea slogan võib muuta asja mäletatavaks aastateks. Halb slogan võib muutuda või on juba muutunud klišeeks ning mille peale inimesed ainult vangutavad pead ja pööritavad silmi. Võta natuke aega, et teha kergesti meeldejääv ja kergesti kohalejõudev slogan.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Lihtne
1
Carlsberg - Probably the best beer in the world. Otsusta, milleks sul seda lauset vaja on. Slogani omanikuks saava asja omaduste detailne teadmine aitab luua parimat lahendust.
2
LG - Life's Good. Arvesta sihtgrupi mõne omadusega nagu vanus, haridus, huvid.
3
McDonald's - I'm Lovin' It! Tee sloganis kasutatavate sõnade teemaline ajurünnak. Mõtte käimasaamiseks on lihtne viis tuua välja omadussõnad, mis tulevast sloganiomanikku iseloomustavad. Samuti võib välja tuua sellega seonduvad tegevused.
4
Tee saadud sõnadest mõni lause (midagi konkreetset, mitte liiga pikka). Mida rohkem slogan eristub samalaadsete asjade sloganist, seda lihtsam on inimestel sloganit meelde jätta ja selle läbi ka antud asja meeles pidada. Tihtipeale sisaldab hea slogan ärgitust mingile teole ja kutsub inimeses esile mingi reaktsiooni.
5
Nokia - Connecting people. Küsi valitud slogani kohta teiste arvamust. See on oluline samm, sest inimesed reageerivad nähtu-kuuldu peale erinevalt. Tagasiside põhjal otsusta, kas saadud reaktsioon oli selline nagu saavutada lootnud olid. Vajadusel tee muudatused või alusta uuesti otsast.
6
Lase slogan liikvele. Seda võib teha mitmeti. Reklaamikanalid nagu trükk, televisioon ja raadio sobivad tootereklaamiks. Kui slogan koostati isiklikuks tarbeks, et meelde jääda, leia mooduseid, kuidas seda näiteks pidudel vestlustes sisse pikkida või kasutada e-kirjade allkirjades. Turustamise võtmesõnaks on kordamine – mida rohkem inimesed kuulevad sinu väljamõeldud fraasi, seda paremini jääb see neile meelde ja seda rohkem seostavad nad seda sinu tootega või sinuga.

Nipid ja hoiatused

  • Toote või ettevõtte puhul on soovitatav slogan registreerida patendiametis.

Kommentaarid