- Kodu ja aed 128
- Lemmikloomad 12
- Reisimine 38
- Internet 116
- Mood ja ilu 38
- Hobid ja mängud 26
- Lapsehooldus 8
- Elektroonika 24
- Suhted ja perekond 17
- Meelelahutus 23
- Pühad ja tähtpäevad 18
- Sport ja fitness 33
- Tervis 85
- Arvutid 187
- Pidu ja lõbu 25
- Haridus 39
- Raha 25
- Söök ja jook 73
- Autod 42
- Õigus ja seadused 13
- Kultuur ja ühiskond 23
- Töö ja karjäär 28
- Äri 38
Kuidas Kirjutada Avaldust
Kirjutas Toomas
Järgnevalt mõned näpunäited, millised on avalduse kohustuslikud elemendid ja kuidas seda vormistada. Avalduse näidised (.doc või .odt formaadis) saad võtta 8-ndast punktist.
Juhised ja sammud
Raskusaste: Lihtne
Vajalikud asjad
- tekstitöötlusprogramm
1
SAATJA andmed trükitakse lehe parempoolsesse ülemisse ossa:• nimi ja perekonnanimi
• aadress
• telefon
• faks
• e-posti aadress jms.
2
ADRESSAAT (kellele avaldus on suunatud), trükitakse ära ametinimetus ja nimi, (lehe vasakpoolsesse ossa).
3
Dokumendiliigi nimetus AVALDUS vormistatakse pealkirja asukohale.
4
TEKST trükitakse, jättes pealkirja ja teksti vahele 4 tühja rida. Tekst peab olema keeleliselt korrektne.
5
Isiklik ALLKIRI vormistatakse teksti alla, jättes 4 reavahet, allkirja kohale võib panna salutatsiooni (lugupidamisega, parimate soovidega vmt).
6
KUUPÄEV trükitakse tavaliselt adressaadiga kõrvuti või allkirja alla.
7
LISA(D) kui avaldusele lisatakse mingi muu paber (nt. motivatsioonikiri, koopia lõputunnistusest vms.), tuleb see avalduses ära märkida. Märkus lisade kohta trükitakse 4 rida allkirjast allapoole.