Kuidas Luua Realistlikke Pilvi

Kirjutas Arvo
Article615815750BA0l0u

 (17 korda hinnatud)

See on õpetus sellest, kuidas Photoshopi abil luua realistlikke ja kordumatuid pilvi.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Keskmiselt lihtne

Vajalikud asjad

  • Adobe Photoshop
1
Backround ja Foreground värvide seadistamine. Ava Photoshopis tühi dokument (Ctrl + N). Sea soovitud mõõdud, näiteks 2048x1536 pikslit. Sea tööriistaribal (asukoht näidatud juuresoleval pildil) Foreground color värvuseks valge, Backround color värvuseks taeva-sinine. Edasi toimi nii: Edit>Fill (Shift+F5) ja vali Use lahtris Backround color. Kinnita valik "OK." Pilt peab värvuma siniseks.
2
Uue kihi loomine. Tee uus kiht. Uue kihi saad ülemisest menüüst: Layer>New>Layer. Teine ja lihtsam võimalus on vajutada Ctrl+Shift+L. Uue kihi nimi on Layer 1, soovi korral saab selle ümbernimetada.
3
Pintsel-töörista seadistamine. Järgneva eesmärk on luua spetsiaalne pintsel, mis hakkabki olema pilvede loomise töörist. Aktiveeri tööriist Brush. Sea selle läbimõõduks 500 pikslit ja Hardness väärtuseks 0%. Mine nüüd ülemisel menüül Window>Brushes.
4
Pintsel-töörista seadistamine. Liigu Brushes dialoogiaknas Brush Tip Shape alajaotusele. Diameter väärtuseks 500, hardness 0, spacing 32%.
5
Pintsel-töörista seadistamine. Järgmiseks vali Shape Dynamics. Nihuta Size Jitter 100% peale. Control väärtuseks tuleb valida Fade ja selle tugevusks 21%. Edasi tuleb muuta Minumum Diameter 21% peale. Ülejäänud seaded tuleb jätta algseteks.
6
Pintsel-töörista seadistamine. Vali alajaotus Scattering. Tee „linnuke“ kastikesse Both Axes ja nihuta slaider 125% peale. Ülejäänud seaded jäävad algseteks: Control = off; Count = 10; Count Jitter = 100%; Control = off. Vaata täpsemalt lisatud pildilt, kuidas olema peab.
7
Pintsel-töörista seadistamine. Vali alajaotus Texture. Klikka tekstuuri valimiseks pildiga aknal. Avanenud loendist tuleb valida tekstuur nimetusega Clouds (jätad kursori tekstuuril korraks seisma ja sulle kuvatakse selle nimi).

Ülejäänud seaded peavad olema järmised: Scale = 500; Mode = Color Burn; Depth = 100; Minimum Depth =100; Depth Jitter = 0; Control = off. Vaata jällegi näidispilti.
8
Pintsel-töörista seadistamine. Viimaseks seadistuseks vali Other Dynamics. Siin peaksid olema vaikeväärtusteks (ei pea midagi muutma): Opacity Jitter = 100%; Control = Fade 25; Flow Jitter = 0; Control = Pen Pressure.
9
Pintsel-töörista salvestamine. Salvesta nüüd eelseadistatud pintsel. Selleks vajuta dialoogiboksi allpool olevale ikoonile (näidatud pildil). Edasi küsitakse pintsli nime. Mina nimetan selle „Pilved.“ Vajuta OK ja ongi tööriist valmis.
10
Pintsel-töörista valimine. Äsja valminud "Pilved" tööriista leiad nüüd pintslite nimekirjas. Brush juures on väike kolmnurk, kliki sellel (vt pilti). Keri pikk nimekiri alla ja kõige viimane ongi sinu „Pileved“, vali see.
11
Pilvede "tootmine." Hakka nüüd pilvi „tootma“. Pead kindlasti asuma Layer 1 kihil (see sama, mille Sammus 2 tegid), mitte Backroundil. Vajutad sinisel taustal ja pilv tekib. Tee pilvi nii palju kui soovid ja kuhu iganes. Võid märgata, et iga loodud pilv on unikaalne.
12
Layer Style abil efektide lisamine. Lisa rohkem reaalsust. Liigu Layer 1 kihile ja tee (pildil helepunasega osundatud alas) topeltklõps. Avaneb Layer Style aken ja selle abil saad pilved veelgi realistlikumaks muuta. Vali näiteks Inner Shadow ja nihuta Opacity soovitud tulemuse saamiseks. Võid kasutada ka Inner Glow või mõnda muud efekti pilvede elavamaks muutmiseks. Kasuta julgesti oma kujutlusvõimet ja naudi omaloodud pilvi.

Nipid ja hoiatused

  • Soovi korral saad muuta loodavate pilvede värvust kui muudad Foreground Colori värvust.
  • Pilvede loomine kasutab päris palju arvuti resurssi, ära ehmata kui arvuti aeglaseks muutub.

Kommentaarid