Kuidas Hoida E-Kirja Ametlikuna

Kirjutas Valentin
Article3580807096Eny8FW

 (6 korda hinnatud)

Kuigi e-kirja saatmine võib tunduda mitteametliku osana, peaksid kirjad ikkagi olema korralikult vormistatud. Siin on mõned sammud, kuidas muuta oma e-kirjad ametlikumaks.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Lihtne

Vajalikud asjad

  • E-posti aadress
1
Kõik ettevõttest väljaminevad e-kirjad peaksid sisaldama ühes stiilis tehtud allkirja. Allkiri koosneb paarist teksti reast, mis lisatakse iga e-kirja lõppu. Tavaliselt sisaldab see saatja nime, ettevõtte nime, osakonna nime või ametit ning kontaktandmeid.
2
E-kiri ei tohi kunagi olla ebaviisakas.
3
Vasta e-kirjadele 24 tunni jooksul. Inimesed eeldavad kiiremat ja mugavamat vastust, kui mõnel muul teel. Vasta isegi siis, kui kiri peaks sisaldama ainult ühte lauset.
4

Enne kui e-kirja välja saadad, jälgi et:

  • kiri oleks lühike ja kasutusel oleksid paragrahvid, et lihtsustada kirja lugemist;
  • kirjavahemärgid oleksid paigas;
  • hoiad eemale smailidest ja muudest internetis levinud emotsiooni näitamise märkidest;
  • ei oleks kasutusel internetis levinud lühendid nagu irw, ok jne;
  • kiri ei oleks liiga värviline ehk ära kasuta värvilist tausta või ebatavalist kirjastiili või -suurust;
  • laused ei oleks kõik suurte tähtedega, sest see on internetis väga ebaviisakas väljendusviis.

Kommentaarid

Valentin

valla

Medal_silver_2 Algaja 174 punkti

Kategooria: Äri