Kuidas Korraldada Oma Firmas Printimine Nii, Et Ise ei Pea Midagi Tegema

Kirjutas signelly
Article341253929sHcq8o

 (10 korda hinnatud)

Paljud IT juhid ja ettevõtete varustusosakonnad on juba pikka aega puudust tundnud käepärasest abivahendist, mis aitaks neil omada ülevaadet oma printimisseadmetest, õigel ajal tellida toonereid ja jälgida printimisseadmete hooldusvälpa. Tihti on asutuse töötajate poolt pöördumisi IT juhi või helpdeski poole printimisprobleemidega, mida on kasutajal lihtne lahendada, kui IT juht teab probleemi ja oskab õiget nõu anda. Sellistel juhtudel aitab printerihaldus tarkvara PrintHerald. IT juht saab oma laua tagant tõusmata nõustada kasutajat.

Juhised ja sammud

Raskusaste: Keskmiselt väljakutsuv

Vajalikud asjad

  • Ettevõte kus on palju printereid.
  • Interneti ühendus.
  • Soov oma printerite haldamist paremini korraldada.
1
Hewlett Packardi andmetel on 24% kõigist IT helpdeski poole pöördumistest seotud printimisprobleemidega. Tahes tahtmata toodab meie ettevõte mingeid dokumente ja hoolimata kokkuhoiust me ka prindime neid.
Kindlasti olete märgnud, et printerite kulumaterjalid on küllaltki kallid ja see on teie ettevõtte igapäevane kulu. Milleks siis seda kulu veel oma palgatud tööjõu arvelt suurendada. Organiseerige tarkvara, mis muretseb teile toonerid automaatselt ja võimaldab vaid ühel inimesel kogu probleemiga tegeleda.
2
Tänapäevased tehnilised arendused võimaldavad toonerite tellimist palju paremini organiseerida. Lisage endale arvutivõtku PrintHerald programm ( leiate selle aadressilt www.printherald.com ), mis käivitub kord ööpäevas, leiab tühjeneva tooneri ja teatab sellest e-maili teel asutuse IT isikule ja ka varustajale, kes tooneri vajalikku osakonda kohale toimetab.
3
Mis on printerite haldus?
Väga paljudes ettevõtetes on olukord, kus printerite toonerite tellimine on korraldamata, iga allosakonna töötaja kulutab oma tööaega selleks, et lipata poodi tühjaks saanud toonerile vahetust ostma. Kujutage ette kui firmas on 5 osakonda ja igaühes 10 inimest. 2 printeril osakonnas saab tooner tühjaks 2 korda kuus. Seega käivad sellest ettevõttest töötajad 10 korda kuus toonerit ostmas, või tegelevad 10 korda tooneri tellimisega ettevõttesse. Kindlasti võiksid nad oma tööaega palju efektiivsemalt kasutada ja tegeleda oma põhitegevusalaga.
4
Kuidas ma saan PrintHerald programmiga oma firma raha säästa ?

PrintHerald säästab teie aega, sest teil on konkreetne tarnija, kellega teil on hinnad kokku lepitud ja kellega on võimalik saada arvelduskrediiti, koondarveid kuu kokkuvõtteks või muid kokkuleppeid vastavalt vajadusele ja firma spetsiifikale.

PrintHerald kõrvaldab inimliku eksimise võimalused, sest kui toonerite tellimise eest vastutav isik on puhkusel või haige, siis tooner võib jääda tellimata.

Paljudes ettevõtetes on IT juhtidel vajadus pidada statistikat printerite ja toonerite üle, PrintHerald võimaldab lihtsalt teha väljavõtte kogu kuu jooksul firmas prinditud lehekülgedest.

PrintHerald minimiseerib võimaliku viivituse tarnetel, st tooner on saadetud teele alati õigel hetkel ja jõuab kohale teile vajalikul ajal.

Nipid ja hoiatused

  • Alusta mõistliku printeripargi planeerimisest
  • Heade kogemuste najal julgen soovitada herald@printherald.com ja kontakti loomiseks tel 6 517251
  • Leia hea toonerite tarnija, kes pakub kõiki teenuseid - printerite müük, hooldus, remont ja kiire toonerite tarne ja tühjade toonerite utiliseerimine.

Kommentaarid