Otsing märksõna järgi: "tervislik"

4 artiklit leitud
Kuvan artikleid 1 kuni 4
  1. Kuidas Vähendada Soolatarbimist
    • Currently 5 / 5

    Miks on vaja soola tarbimist piirata? Sool ehk keedusool koosneb 40% naatriumist ja 60% kloorist. Soola n-ö kahjulik toime tuleneb naatriumi liigtarbimisest. Naatriumi pikaajaline liigtarbimine võib tõsta vererõhku ja suurendada südamehaiguste riski....

  2. Kuidas Isu Kontrolli All Hoida
    • Currently 4.25 / 5

    Kas tuleb tuttav ette, et päeva jooksul ei leia aega söömiseks, ning õhtul koju jõudes leiad end külmkappi tühjendamas. Järgnevalt väikesed soovitused hoidmaks ära hilisõhtuseid ebatervislikke söömahooge.

  3. Kuidas Saleneda Palju Süües
    • Currently 3.67 / 5

    Siin on mõned elementaarsed, lihtsasti järgitavad sammud, kuidas süüa ja seejuures ka kilosid kaotada. Ei pea tundma nälga ja võid ka õhtul teleka ees endale snäkke lubada.

  4. Kuidas Valmistada Kaerapiima
    • Currently 2.5 / 5

    Kaeras on olulised kuidained, temas leiduvad mineraalained, valgud, vitamiinid (eeskätt B-rühma vitamiinid), bioaktiivsed ained, kaaliumi, magneesiumi. Peale nimetatute sisaldab kaer fosforit, rauda, kaltsiumi, naatriumi. Erilise väärtuse annavad kaerale B-, K-, PP- ja...